13 januari

åh vad jag är trött, jag är trött hela tiden och det känns inge bra. jag vill vara pigg!
därför ska jag snart gå och lägga mig hade jag tänkt, sen när jag somnar är ju en annan sak men jag måste ju vara lite pigg tills imorgon iallafall!

har inte hänt något roligt eller speciellt varken idag eller igår. Skola och stall, som vanligt typ. kallt har det även varit idag och visste nästan inte vart jag skulle ta vägen i stallet idag. Men klarade mig gjorde jag ju iallafall annars skulle jag ju inte sitta här :)

juste! kom på nu att jag måste föna och platta håret innan jag går och lägger mig så slipper jag vakna som ett troll imorgon. jaja, godnatt säger jag nu iallafall!


Kommentarer
Postat av: mickis

Men åh!! Varför gjorde du allt mitt när du frös så? :( Du är för snäll Dannis!! <3

2011-01-13 @ 23:29:55
URL: http://gaetani.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0