17 januari

en ny vecka och en ny måndag och det har redan gått snart tre veckor sen nyår! sjukt vad tiden går fort.
iallafall så började den här måndagen som alla måndagar med skola. med en liten sovmorgon till kvart i tio då skolan började och så slutade jag runt halv tre, brukar egentligen ha matte till halv fyra men det var inställd :)

Hästledig har jag varit idag också vilket jag ju är på måndagar, och jag erkänner att lite skönt är det faktiskt :)
Nu blir det lite plugg som väntar, jag gillar inte prov




snälla ge mig lite tur nu. jag behöver verkligen det här. det skulle underlätta så mycket och det skulle verkligen bli ett problem mindre. hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: carro b

Han ska åka till ett försäljningsstall i Skåne som Charons ägare har med sin man(/sambo/pojkvän eller vad det nu är) :)

2011-01-17 @ 21:13:40
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0