18 januari

dags att göra lite förändring, eller rättare sagt så ska jag göra en förändring.
till sommaren är mitt ena mål att ha blivit smalare.
och till mitt andra mål är det att fortsätta kämpa, inte ge upp allt lika lätt. jag måste börja se hinder som något positivt till att utvecklas ännu mer.

och sen vill jag vara brun också, lite svårt att få en äkta brun bränna när man inte bor i ett sånt land året om. Finns inget snyggare än när man är äkta brun, alltså solat under en riktig sol! fast jag erkänner att solarium är en ganska bra uppfinning ändå. 
längtar iallafall som en tok till sommaren!
därför lägger jag upp en 3 år gammal bild då jag både var smalare och brunare än vad jag är nu..!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ge dig din jävla tönt! SÅ FIN SOM DU ÄR NU HAR DU ALDRIG VARIT! (även om du alltid är fin) jag vill inte ha något jävla benrangel till bästis. så skärp dig förfan!! dessutom så gillar killar inte benrangel har jag hört. puss

2011-01-19 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0