2 januari

hallå där!
en trött tjej ligger här med datan i sängen och gör ingenting.
somnade till och med en stund nyss, men jag hade tänkt vara vaken ett tag till iallafall. ska slå på en film nu tänkte jag med m som ligger här brevid mig. missan alltså :)

kvällen igår blev kul! det blev inte en hemmakväll som jag tänkt mig utan en tjejkväll istället. trevligt! :)
idag har jag ridit tre hästar också, 2ponnysar faktiskt och så chippan. Ponnysarna va sega till skillnad från C, henne red jag i paddocken och fick henne att lyssna på mig till slut och då gick hon bra :) Och det va så kul att rida ponny också! längtar tillbaks till ponnytiden och allt som hörde till!

tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0