20 januari

nyss kollat klart på film, step up blev det! filmen är ju sååå bra och killen är ju så sjukt snygg.



dagarna rullar ju på som vanligt, även denna dag. har typ dansat större delen av dagen för jag har ju de som estetiskt val. sen har jag ju haft prov i specialidrott också och det vet jag inte alls hur det gick.

i stallet har jag ju också spenderat lite tid såklart. hatar att det är så fruset i marken och halt och knöligt. går ju bara att skritta i princip överallt så jag skrittjobbade C i paddocken idag, hon blev jättefin :)


imorgon är det helt, underbart!
och sovmorgon till tio har jag också, det gillas :)

Kommentarer
Postat av: carro b

hahah, nej tack! det räcker med allt mitt. lär ju få göra det oftare nu, pinsamt att åka iväg med skitigt läder.

2011-01-20 @ 22:30:06
URL: http://cbl10004.wordpress.com
Postat av: Isa

vad menas med specialidrott? :)

2011-01-22 @ 15:36:26
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0