23 januari

om ändå helgerna kunde vara längre! skola 2dagar och ledig 5dagar skulle vara perfekt!
en bra helg har det varit iallafall :)

igår kom det hit lite tjejer och vi åt lite mat och lite annat och hade en riktigt trevlig kväll! :)
sen fick jag sovsällskap av ida&alex också!
har ju varit hundvakt sen igår förmiddag tills idag. till världens sötaste nalle! har gått jättebra, lilla sötnosen.

 

idag har jag varit seg och inte gjort speciellt mycket mer än att varit ut till stallet. har inte ridit på två dagar och jag hade en pigg häst med hon höll sig i skinnet iallafall! tog vara på hennes pigghet och fick henne jättefin! Hon brukar inte vara så rolig att jobba ute men idag va hon kalas!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på lite handboll med mamma!
/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0