24 januari

hallå!
då var det ännu en ny vecka och en ny måndag. skolan har varit lika seg och lång som vanligt, måndagarna är värst för då har jag 4 lektioner efter lunch.. inte kul!
åkte ner på stan efterskolan iallafall och åt lunch/fika med alex och ida! supermys :)
gick även och köpte lite nagelgrejer efter och sen så tog jag en promenad hem. skönt va det :)
så nu ska jag väl tillbringa resten utav kvällen och fixa lite med naglarna och kanske läsa lite körkortsteori också om jag orkar. en film ska jag nog också kolla på sen.
Är ju som sagt hästledig idag vilket gör att jag blir lite rastlös men det ska nog gå bra ändå.

/D


Kommentarer
Postat av: carro b

haha, om du blir rastlös efter en dag... hur skulle du då ha det utan häst som vi pratade om för någon dag sedan? ^^

2011-01-24 @ 20:45:17
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0