28 januari

FREDAG - HELG - UNDEBART

stress stress. men nu kan jag andas ut lite.
har varit i skolan som vanligt idag och slutade 13.20, prommenerade till mammas jobb då och va där en liten stund och sen gick jag ut till stallet. riktigt skönt va det! fixade åt C & S och lät C vila idag också, men imorgon ska jag rida, hon var fortfarade lite svullen över sitt sår på benet men det är nog inget men med tanke på underlaget så har det ändå inte gjort särskilt mycket att hon vilat..

nu har jag varit hemma och städat och fixat för ikväll så kommer pappa, faster, farmor&farfar och en utav mammas kompisar och firar mamma (hon fyller 9februari, men då är ju vi utomlands). syster och fredrik och kevin kommer också och är med ikväll men vi firar ju henne både nere på teneriffa och sen när vi kommer hem sen och det blir vi barn och mammas kompisar. Mycket firande när man fyller 50!
Det är iallafall en överrasskning för mamma ikväll, hon vet inte om att dom ska komma hit eller nått :D

så ikväll blir det förmodligen lugnt. imorgon händer det lite mer med och då tillbringas kvällen i västerås!
trevlig fredagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0