30 januari

nu har jag bara mina få timmar kvar som ungdomssektionen ordförande. Dags för årsmöte på sorf snart. Känns som en enorm lättnad då jag inte har tiden till att lägga ner all den tid man ska, men jag kommer verkligen sakna alla underbara tjejer. Men jag hoppas få träffa dom ibland iallafall :)

Hade en supertrevlig kväll igår! Började med att vi åt lite mat några tjejer hemma hos lisa och sen började folket rulla in under kvällen. kul va det iallafall! vart bara några få timmars sömn imorse så jag är så sjukt trött, blir sängen tidigt för mig ikväll.

Har redan varit till stallet, red ut i det fina vädret. Eftersom underlaget suger ute så skrittade jag mest men kunde trava lite på en cykelbana som var jättebra och på ett till ställe, det var väl typ det enda jag orkade också haha.

Nu har mamma åkt till teneriffa också, fick ett sms nyss om att dom kommit fram. jag är avis men bara en vecka kvar för mig :D så nu ska jag ha några kära vänner boendes här hela veckan, kan inte bli annat än galet?!

Nu måste jag gå och fräscha till mig lite och sminka mig!
/d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0