31 januari

hej träningverk!
idag har det blivit en riktig motionsdag! först gick vi till skolan imorse och sen hade vi simning på idrotten och då gick vi dit, sen gick vi tillbaka till skolan och sen så gick vi hem, eller det var bara jag och alex som gick hem, men iallafall, känner mig sjukt duktig nu! det blev nog över en mil iallafall, toppen för min del :)

har precis diskat och nu ska jag dammsuga lite och sen kommer nog ida och då ska vi gå och handla och sen så ska vi ha maten klar tills alex kommer och hennes träning slutar åtta. Grymt av oss! haha vi låter så roliga när vi diskuterar om våran lilla vecka som sambos. men vi gillare!

en sak till ska jag gillar är att imorgon har jag bara en lektion i skolan och på onsdag är vi lediga. kan inte bli bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0