5 januari


jag får panik på min mobil! den laddar ur hur snabbt som helst, jag kan inte ha den en hel dag ens utan att batteriet laddar ur. Jag måste ladda den varje natt och som idag laddade batteriet ut runt elva nu ikväll.. Har inte ens haft den länge, typ fyra månader.

Haha och det va ju så roligt när jag fick mobilen för pappa hade sagt tidigare att jag skulle få en ny mobil och sen när jag var och tävlade i köping i augusti så sa han att om vi hann och om det gick bra när jag tävlade så skulle vi åka och köpa en ny mobil på hemvägen. Det gick varken bra eller dåligt den tävligen men chippan hade varit kanon fin så vi stannade i västerås, fräscha och glada och lämnade chippan på parkeringen och så gick vi in och köpte en ny mobil! haha, ja tur man har en snäll häst, (och pappa också för den delen). kändes lite sjukt men kul var det!



Kommentarer
Postat av: Anonym

intresseklubben..

2011-01-05 @ 01:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0