1 juli

Sommaren går FÖR FORT! det är ju hur kort som helst om man jämför med de andra årstiderna..

Idag har dagen bestått av jobb 12-21.30 och innan jag började jobba fixade jag min kusebuse! Tack och lov gick det bra idag att få i henne pencillinet, nu har vi bara fyra dagar kvar haha! Och de andra fick hon också i sig snabbt, skönt de! Hon var typ världens gladaste idag också av att få komma ut i hagen eftersom hon fick stå i boxen hela dagen igår.. skruttan!

Sjuk har jag också blivit!  Förkyld och ont i halsen och sen lite huvudvärk då och då också! Då är det ju extra kul att jobba i helgen också men då hoppas jag att få vara frisk iallafall när jag är ledig :)

Nu ikväll har jag inte gjort något, bara varit hemma. Jobbade ju till halv tio och ska upp tidigt imorgon för att hinna med stallet innan jag börjar 11.30! Men men, pengar pengar! Kul liv man har känns det som just nu.,. men nu ska jag sluta vara på de humöret, för ett tag iallafall :)



bild sen midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0