10 juli

Sliten tjej här! och nu är min tre dagars ledighet slut och det är jobb igen imorgon och även en helvetes vecka! Men har haft bra ledigar som tur är iallafall!

igår va vi in till västerås jag, ida och hennes lillasyster igår på powermeet. Träffade mycket trevligt folk och vissa som det verkligen var på tiden att träffa! kul va det verkligen! :) kul att jag alltid ska vara den som är den också... men det är väl trevligt! hade en riktigt rolig kväll iallafall och när vi kom hem med bussen vid tre så slutade det ändå med att vi var hemma halv fem? så kan det gå! sov hos ida inatt också! :)

idag har jag haft en helvetes dag. för det första så var jag så sjukt trött och seg hela dagen. för det andra så har jag blivit så sjukt sviken av en person, va längesen som jag grinade och va så arg! för det tredje höll jag på att krypa ur skinnet med åskvädret idag. Men jag har varit ute hos bästa farmor, farfar och faster och ätit god middag och bara myst på landet där jag älskar att vara! bästa är ju också att bara gå och äta massor av bär hela tiden. Sen har ju hästen också varit en pärla idag, puss till henne!

börjar 7 imorgon så jag behöver verkligen sova nu. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0