13 juli

haft en underbar ledig dag!
började med en skön efterlängtad sovmorgon! vet inte när jag hade de sist, jag var ju ledig åså i helgen men hade ingen då och ja, det va såå skönt! beroende av sånt ju!
Sen var jag hemma och fixade och lite sån i lugn och ro sen åkte jag till stallet och fixade till S och C och sen vid ett åkte jag och hämta upp bästa lisa på tågstationen! :) Åkte upp till månsan och la oss där och solade och hade det underbart. på eftermiddagen träffade vi sen även ida och så gick vi och åt pizza och hade lite mys i parken! Sen nu ikväll har jag haft det mys med ida & alex också! :)

sen har ju den smarta dannis varit i farten också! jag la mina nycklar i lisas väska som hon åkte hem igen med till västerås! yeees. men får ju tillbaka dom imorgon igen men blir så trött på mig själv som glömmer allt hela tiden. men det är väl inte heller så konstigt, antar att man blir som man umgås eftersom jag jobbar hela tiden med de som glömmer ;)

nu ska jag kolla lite på film. ledig imorgon med! LYCKA! sen väntas 5dagars jobb igen..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack! :)

2011-07-14 @ 13:57:38
URL: http://lolamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0