15 juli

Har jobbat idag 12-21.30 nu har jag precis ätit lite kvällsmat för jag åt inget på jobbet idag och nu väntar sängen för en ny jobb dag väntar imorgon, mellan 7.30-17.00! Skulle egentligen träffat mina bästa en stund ikväll men har verkligen ingen ork så försöker spara energin för jag ska träffa dom imorgon som tur är iallafall! Min helg är annars allt utom kul eftersom den består av enbart jobb i princip, men det ger ju bra med pengar iallafall! Blir så avis på andra så här på kvällarna när de är helg och man vet att andra har kul men man själv ska sova och jobba hehe. Men jag får mitt roliga sen när lönen kommer och de andra som ska göras, Leksand till exempel!! Nej men om man ska sluta klaga nu och lägga sig och somna till en film istället, så får det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0