19 juli

har haft en bra dag hittils! har tagit en skön sovmorgon och sen varit i stallet. C kändes super när jag red i paddocken idag! Jobbade mycket på galoppombyten för dom har det varit lite sisodär med nu de senaste men idag satt dom när jag bara anstränger mig lite haha. hur mysig som helst var hon också. finaste!

nu har jag precis duschat och ska föna och platta håret lite snabbt nu och sen äta och sen börjar jag jobba halv fyra! slutar kvart över nio, skönt att ha gått ner på 75% nu så man får lite kortare dagar! 

igår hade jag det myskväll med ida, ida och alex! behövdes verkligen :) 
men nu måste jag gå och göra de jag måste så jag blir klar och kan åka och göra lite nytta sen!  hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0