22 juli

sämsta dagen på länge tror jag nästan!
dagen började ju inte alls bra när man blev väckt av jävla åskan! haha galet va rädd jag va inatt och imorse usch! planerna för dagen blev ju inte heller som de va tänkt. Hade iallafall det bra i stallet, red ut med mickis och vi red nästan vilse och trodde hästarna kände björnlukt och massa. galet iallafall när vi är ihop! blev en ganska lång tur men härlig!

har nu ikväll varit barnvakt åt min kära systers barn. men är man snäll och ställer upp på en fredag kväll så är man fast en att man kunnat göra betydligt roligare saker.. men jag ska ju upp 7 imorgon och jobba till halv tio på kvällen så jag tror jag behövde ta det lugnt ikväll.. jaja, har haft det mys nu med syster med te och grejer på ikväll iallafall!

Ska även sova här inatt eftersom mamma inte är hemma och jag inte vågar sova själv. hihi! men lite också för att dom har varnat för oväder och jag är galet rädd för åskan så då sover jag här istället.. så äre! natti natti

Kommentarer
Postat av: ida

kul att det verkar finnas björn dit jag ska flytta, känns ju super! dessutom erbjöd jag mig och sova hos diiiigg

2011-07-23 @ 18:55:31
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0