22 juli

Åååhåå va trött jag är, men vad ska man annars räkna med när man gått upp halv sex på morgonen? Men ska snart sova, ska bara skriva klart här först! Kan ju börja sen men att min häst va helt underbar idag! Jag och mamma åkte ju över till Sorf så jag kunde hoppa lite där, har ju inte hoppat sen hon var sjukt så tog de relativt lugnt på ca 80 och sen höjde vi så de blev några språng på 105,kunde inte låta bli! Hon var kanonfin! Sen nu ikvällhar jag tillbringat min kväll med ida&tilda! Åkte till Heby och träffade Adde och Nicklas ett tag och två till som va tvillingar men kommer inte ihåg va dom hette haha! Sen åkte vi in till Sala igen och se vidare till Ransta och släppte av tilda! Sen va de menigen att jag och ida skulle à lite myskväll och göra några grejer men de planerna försvann när vi blev förföljda sen av några idioter, så vi körde runt i hela Sala med tre bilar efter oss som vägrade ge sig hahah så kul även om jag fick lite småpanik i början! Höll på så väldigt länge men nu är jag äntligen hemma och ska sova nu, får sovmorgon imorgon också för då är jag LEDIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0