3 juli

Jobbat färdigt min första helg nudå.. det tar verkligen på krafterna! idag blev det också en rätt lång dag, från 7.30-17.00! imorgon är jag ledig, så skööönt! Den här veckan har jag jobbar 6 dagar så ska bli skönt att bara jobba tre dagar nu den kommande veckan!

Efter jobbet åkte jag hem en snabbis sen åkte jag, alex, jocke och lövet ut en snabbis till stallet för att ge C sista medicinen. skönt! så är det bara några dagars vila till sen så ska vi börja köra igång igen! mamma hade fixat allt det andra så det slapp jag göra :)

Vi åkte sen vidare till lånsta för lite bad, hur man nu gör det en sån här kall dag!?! men faktiskt så va det rätt skönt i vattnet och efter att man varit i ett tag så blev det ganska behagligt! Sen skjutasde vi hem jocke och lövet och hämtade upp ida&ida istället. haha här byter vi bara ut personerna! Åkte och hyrde film och så blev de lite gott till de och så spenderade vi resten utav kvällen hemma hos karlsson! myskväll :)

Nu är jag helt slut så jag ska faktiskt ta och lägga mig nu, och sen sova ut imorgon!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0