30 juli

dålig bloggning på hög nivå! inte okej.
tänkte sammanfatta dagarna lite kort nu bara.

i tisdags tränade jag ju ransta, tyckte det inte gick så bra alls, vi fick inte till vissa språng och ingen rytm hade vi. hoppa gör hon ju men det ska ju kännas bra också. men det är väldigt sällen vi har dåliga träningar så ibland måste man ju sa såna också! haha jo hon stannade ju en gång, monica trodde det var för att solen kom fram precis emot oss, så jag ramlade av! fast gjorde en riktigt snygg avsittning och ställde mig på benen direkt! haha även carro gjorde en vurpa men hon måste träna mer på hur man gör för hon landade på knä ;) så nu blir det tårtkalas i stallet på tisdag :D
på kvällen sen träffade jag ida och alex, vi åt donuter! favoriterna. sen åkte vi upp till linus en stund där de va fest men vi åkte hem rätt tidigt ändå men de va trevligt!

i onsdags så på kvällen träffade jag ida och alex och vi åkte ner på stan för att se markoolio! haha grym ju! sen kikade vi lite på stan och taggade vi för fest uppe hos linus! bara de att killarna hade ingen skjuts hem från sätrabrunn så fick åka dit två gånger först och hämta dom, smartaaaa. men sen blev de all in på kvällen, haha blev en aningen för full men kul hade jag iallafall! vi sov även kvar där över natten så

i torsdags blev det en lugn morgon, åkte hem till ett ungefär och åkte till stallet och fixade och sen vidare för jobb halv fyra, skapligt seg jag va. som en geleråtta! gick bra att jobba iallafall och jag slutade halv tio. åkte då hem till alex och träffade henne och ida, satt och drack och hade det lite mysigt! åkte och överrasskade dom hemma hos jocke och var där ett tag, åkte hem rätt tidigt eftersom jag hade jobb 7på fredagen.

och så igår, fredag alltså va det jobb mellan 7-13. skönt med en kort dag men de va segt. gick bra iallafall och efter att jag slutat så hämtade jag upp ida så tog vi en vända på stan, hittade inget men vi tog en mysig fika iallafall! ut till stallet och fixa och rida på min finfina häst! red i paddocken och hon kändes super. hem och göra sig iordning för en utgång på sala festivalen med mickis och carro! blev lite förfest hos mickis och de va trevligt! hade en bra kväll sen också! :) tack tjejer ni är grymma!

blev en seg morgon för mig imorse också, men så äre! pernilla kom hit på förmiddagen för jag skulle locka hennes hår och så plockade jag hennes ögonbryn och lite sånt, för jag är ju en sååån snäll lillasyster :) har varit till stallet idag och var med om en as roligt grej när jag var ute och red haha! nu har jag precis ätit och duschat och laddar för en ny härlig kväll! ida och alex kommer hit snart och gör sig ordning med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0