5 juli

en dålig dag har det varit idag! men som slutade bra iallafall :)
har jobbat mellan 7-13, skönt med en kort dag! lunchade med ida och alex efter jobbet sen också! Åkte ut till stallet på eftermiddagen och skrittade ut på min älskling! 7 dagar sen jag satt på hennes rygg så det va underbart! helt sjukt att något sånt kan göra en så glad :)

åkte sen hem till alex och träffade henne och ida igen för dagen :) kollade på en hemsk film, svinalängorna! sevärd men hemsk som sagt! sen har vi kollat på en lite resor också, eller bara på en av dom! ih längtar för de kommer bli grymt! :D

nu ska jag strax gå och lägga mig för det är dags för jobb imorgon igen, 12-21.30! pengar!!
hade ju en ledig bra dag igår också med sovmorgon, städning av mitt rum, stall och grill i lånsta! men nu - GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0