10 juni

skolveckan är slut! så nu har vi bara måndag&tisdag kvar nästan vecka, och så onsdagen men då är det ju i kyrkan bara. skönt med sommarlov snart! dock innehåller det ju mest jobb men lite ledighet ska jag väl få ha ändå också! sjukt att det är mitt livs sista långa sommarlov!

idag har jag haft en jätteovärd dag i skolan, haft en jätteseg föreläsning som var jättetråkig! men jag har även tränat med min fina häst och jag är nöjd med dagens träning! hon var jättefin i markarbetet och på hindrena, känns bra inför helgen!
nu ikväll har jag träffat ida och jaft en myskväll med henne i bla månsan och hemma hos mig!

Men nu väntar sängen på att jag ska krypa ner där och sova, skönt! imorgon är jag ledig men har lite saker att göra ändå, men skönt med en lite sovmorgon iallafall :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0