14 juni

Det får bli ett mobil inlägg nu för jag orkar inte sätta igång datan! Kom precis hem, har varit med Alex, Jocke och Linus nu ikväll. Tidigare idag var jag ju till västerås med Pernilla, jag hittade nästan ingenting förutom ett par as sköna halv långa mjukis byxor typ, ett linne och ett par shorts. Men systeryster däremot shoppade loss ordentligt! Har även varit i stallet, red en stund i paddocken. Sen har vi varit på Alexandras och Karolinas skolavslutning, Alexandra slutade ju 6an till och med! Fina va tjejerna också och Alexandra och en tjej till sjöng även en låt själva, så duktiga! Har sen haft kvällsfodring också! Och så kom jag hem nyss så det har varit fullt upp idag! :) nu ska jag krypa ner i min underbara säng och ladda om för en ny dag imorgon, hoppas på en bra dag då med! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0