16 juni

hallå där! :D
har varit en toppen bra dag! för det mesta iallafall..
men eftersom jag ska upp om fem timmar och behöver verkligen dessa timmars sömn så tänkte jag kortfatta dagen lite snabbt!
Först skolavslutning i kyrken, skönt som bara den med sommarlov nu! wie! Sen gick vi vidare till johansson och fikade, mysigt! :)
Sen under dagen så gjorde jag ju då, UPPKÖRNINGEN! har nog helt seriöst aldrig varit så nervös i hela mitt liv! gud va hemskt de va haha, men bra gick det ju trots allt eftersom jag fick det där älskade körkortet, helt underbart! :D har dock inte förstått det riktigt än! helt sjukt! :D

tränade nu på kvällen, chippan kändes väl sådär till en början när vi hoppade fram men det släppte sen! Tyckte hon kändes fin, nöjd är jag iallafall! :) min pärla!

Nu ikväll hämtade jag upp ida, ida och alex och så tog vi oss en sväng till västerås, donken ju! haha! måste fira körkortet ju, galet kul va det iallafall.

DOCK så kom det ju såklart två dåliga grejer under den här dagen också. för det första som ocks¨är det mest hemska är att min iphone har fått en lång spricka över hela displayen, mitt lilla hjärta! höll ju nästan på att börja grina när jag såg den, helt förstörd ju! :(
Sen den andra grejen tänker jag inte ta upp här, så himla irriterad och så sjukt dålig stil! men that's life!


Nu väntar sängen och jobb imorgon, yeees! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0