18 juni

en galet trött dannis är det som skriver just nu...den här veckan har varit bra men också väldigt jobbig.
I torsdags gick jag dubbelgång där jag ska jobba i sommar, mycket att ta in och jag var helt slut när jag kom hem så tog det lugnt ett tag när jag kom hem, på kvällen hade kvällsfodring i stallet som alla andra kvällar den här veckan, hade ida med mig så det gick lite fortare. Vi åkte hem till linus efteråt och var med han, alex, jocke och lövet, badade och kollade film och hade en bra kväll!

Igår gick jag också dubbelgång fast kväll så började tolv. Så innan jag började så fixade jag stallet och lunchade med mickis :) Jobbade sen till halv tio och då åkte jag och hämtade ida så handlade vi lite gott och åkte hem hit, så kom wille också! Hade en mysig kväll som vi avslutade med en liten tripp till salbohed där vi hämtade hem mamma som var på tjejkväll!

Imorse hade jag morgonfodring i stallet, så sjukt jobbigt att kliva upp, segt! så det var bara att pallra sig upp och när jag hade fixat klart åkte jag hem och sov en stund sen göra sig iordning, hämta ida, stan en snabbis och sen sorf och vara funktionär på ponnytävlingen. Och nu på kvällen har jag ytterligare varit i stallet och fixat allt inför imorgon och även kvällsfodrat hästarna. skönt att jag inte har en enda fodring sen i sommar förutom en åt sofie :)
Rörigtinlägg, men det är vad mina senaste dagar bestått utav! Nu ska jag lägga mig och kolla på en film och sen ladda om för en ny dag imorgon, morgonfodring och tävling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0