19 juni

Tävlade ju idag på sorf (eller igår om man är exakt), hoppade bara en 1m klass och hade två ner. Det första vet jag faktiskt inte varför vi rev, för vi kom bra på det men kanske något stort med hon ville väl inte lyfta bakbenen helt enkelt, slarvmaja! De andra nedslaget så la jag henne helt fel på ett räcke så där blev det lite tokigt, hon hann aldrig upp med benen, tog en alldeles för sen förhållning och skulle låtit henne vara istället för att hålla på att försöka plocka upp henne. Är nöjd iallafall :) Kul för laget också som vann omgången och hela div 3! Och även till carro som blev km segrare i sista klassen, grymt av dig! :)

Tog det lugnt sen när jag kom hem, helt slut efter den här veckan! Nu ikväll var jag och ida, ida och emma till västerås och kollade på bio! Something borrowed eller nått liknande hette den, superbra va den! På hemvägen svänge vi in till ransta och åkte till alex och träffade henne en stund! :) Första gången jag kör i parkeringshuset också själv, har ju bara kört där en gång tidigare men då hade jag ju mamma med! Sen så körde jag ju med transporten till sorf och backade även tillbaka den när vi kom till stallet sen! måste få skryta lite ju :D

men nu gosa ner mig i min underbara säng! natti natti

 mitt hjärta från idag

Kommentarer
Postat av: carro b

snyggt hade du backat också! Jag blir så stolt över dig :') haha!

2011-06-20 @ 18:02:44
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0