20 juni

Hallå där!
Tråkigaste sommarvädret ute, det ska vara SOL och inte regn! allra helst när man är ledig!

Fick mig en underbart skön sovmorgon imorse, härligt! Åkte ner på stan med ida & alex och tog en fika på förmiddagen, tog även en runda på stan och dom kom även ida och gav oss sällskap! Lite underklädes shopping som två behåar och tre par trosor blev det för min del och även en ring! Sen gick vi även och åt lunch på stan också, vardagslyx med två fika på stan samma dag haha!

Nu är jag hemma och ska ta och städa mitt rum hade jag tänkt, sen får jag se om jag åker över till pernilla en stund och så måste jag hämta ut mitt körkort också!! :D wie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0