21 juni

nu börjar allvaret.. iallafall för 8 veckor frammåt! är faktiskt lite pirrig över hur första riktiga jobbdagen ska bli imorgon, gick ju dubbelt 2 dagar förra veckan och det är ju inte alls samma sak som nu när man ska göra allt själv! men samtidigt ska det bli "kul" också, eller vad man ska kalla det.. men pengar kommer det rulla in iallafall! wie

vaknade upp hos mickis imorse, sov där inatt! :) igår kväll hade vi det lite myspys och kollade på film. sov galet länge idag också :o
När jag kom hem idag tog jag det lugnt en stund sen ut på en promenix med ida! behövde prata ut över gårdagens bravader ;) hihi!

Sen nu ikväll har jag varit och tränat i ransta! Det gick bra, hade en något seg häst så jag fick rida av bara fan kändes det som haha, men hon kändes fin iallafall! :)
Nu är jag nyduschad och ska lägga mig i en nybäddad säng, typ de bästa som finns! Ska ju upp 6 imorgon så jag behöver gå och lägga mig nu. GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅDÄR FÅR DU JU INTE SKRIVA, pucko haha

2011-06-22 @ 14:15:41
Postat av: Linnéa

Hej Dannis! :) Jag har två bilder på dig från tävlingen i söndags, tänkte att om du ville ha dom så skickar jag. Men då behöver jag din mailadress, haha! :)

2011-06-23 @ 11:27:11
URL: http://lolamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0