23 juni

En mycket trött tjej här...!
Har nu jobbat två dagar och har en tredje kvar imorgon, sen får jag helg! Har gått bra hittills, men det är segt, långtråkigt och tungt. Bara att kämpa på! Men visst finns det vissa söta gamligar också och lite kul har man ju ändå. Och vissa av personalen är kul att jobba med, och min favorit vikare som jag fått asbra kontakt med fast hon är runt 60 haha. världens snällaste!
Motivationen är alltså inte på topp men det får ju liksom gå ändå!

Började tolv idag och slutade halv tio, rätt mör i kroppen alltså och imorgon börjar jag sju så jag ska gå och lägga mig snart. Hade föressten en mys förmiddag i stallet imorse, trots ösregn så gav vi oss ut och red i paddocken och jag hade en jättefin häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0