25 juni

hej hallå!
hade en bra midsommarafton igår, konstigt nog eftersom min dag blev så jävlig från början....!
åkte ju först till min syster och grillade och åt underbart god mat! sen kom även ida dit och så var vi där ett tag sen åkte vi  vidare hem till mig och henne en snabbis och sen vidare till emma där vi spenderade resten utav kvällen! Hade iallafall de trevligt med trevligt folk! Och jag överrasskade både mig själv och andra också, men det är ju inte första gången hihi! Kom hem till ida vid fyra och då var vi, eller iallafall jag så galet trötta så vi gick och la oss nästan på en gång.

Vaknade ju upp hos henne i morse men nu är jag hemma och ska snart ta och cykla ut till stallet! Får ju inte köra bil än....

Ikväll kör vi igen! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0