26 juni

För att jag har precis fixat lite vuxenpoäng till mig för jag lagade nyss mat! det är ju riktigt kul ju! haha

nu ska jag platta mitt hår och göra mig lite iordning för att sen träffa mina tjejer! som förövrigt kom hem till mig igår och fixade middag till oss! mina underbara! god mat blev det och jag fick ju även paket som jag inte alls vill nämna va det var här ;) roliga tjejer.. haha

idag har jag annars inte gjort alls mycket! Tog en sovmorgon och låg sedan kvar ett bra tag i sängen innan jag gick upp, man måste ju passa på medans man är ledig! Sen har jag varit hos min fina häst också!

Juste, mickis åkte ju till turkiet igår!! Inte alls avis, nej verkligen inte! dessutom kommer hon bli en fin pepparkaka :) och vad jag längtar tills måndag, hoppas hoppas för din skull för då blir det mera skoj framöver! :)

och jag fattar inte vad jag tryckte på för knapp för helt plötsligt blev det sån här stor och fet text :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0