28 juni

Snart läggdags för fröken dahl! ska bara föna och platta håret innan jag ska lägga mig i sängen, vill liksom inte se ut som ett troll imorgon!

Har jobbat en relativt kort dag idag, 7-13! Åkte hem och la mig och solade på en gång typ när jag hade slutat, så skönt! Så nu har jag försökt jobbat lite på solbrännan på baksidan av kroppen, ser ju ut som en sandwich! Somnade till då och då också, skönt!

Åkte ut till stallet på eftermiddagen och fixade och sen ut till ransta för träning i värmen! Men jag hade kunnat gett bort min häst idag, hon var väldigt billig!! Strulade som bara den när vi skulle lasta men in kom hon tillslut iallafall! Träningen gick väl helt okej tycker jag, det var en rolig bana med lite roliga linjer som vi hoppade och sånt gillar jag :) Hade även kvällsfodringen i stallet sen, och snäll som hon är Carro så hjälpte hon mig! Tack igen för hjälpen och sällskapet :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0