3 juni

Nu har jag blivit sådär dagvild igen, men som jag förstår så är det torsdag idag! eller ja, fredag för klockan är ju efter tolv men aja. dagarna bara går jättesnabbt och jag har för mycket smågrejer planerade och då pajjar hjärnan lite då och då! på reparation nu iallafall ;)

hade det bra hos lisa igår/idag, som alltid ju! :) 
idag har jag som sagt kommit hem från v-ås, varit hemma och tagit det lugnt ett tag, varit i stallet och red i paddocken på C och hon kändes fin idag med! då blir man glad, värsta gos humöret är hon också på nuförtiden min pärla:) och sen ikväll har jag varit och träffat och ida & alex, kom hem nyss och nu är det sovdags för imorgon är det dags för jobb! Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: carro b

Klart du får! Men tänkte lägga ett minne i ditt skåp med bilderna för det finns några riktigt bra till + att de är fullformat :)

2011-06-03 @ 09:06:30
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0