6 juni

Gårdagen var kanon! Först lite shopping inne i stan, men så mycket handlande blev det ju tyvärr inte men ett linne och en tunika fick följa med hem iallafall! Sen träffade vi Oscar som man inte träffat på länge, det var riktigt kul att träffa honom en liten längre stund iallafall :) Sen som sagt till själva BB finalen var det grymt kul! asbra musik och annat skoj och det var kul att se alla i verkligenheten! Martin var skitsnygg haha! Måste ju säga att simon också såg bra ut, björnen ju! Blev en sen natt och jag var helt slut när jag kom hem men det vare värt!

martin!

simon firas utav de andra, en värdig vinnare!



Idag tog jag mig en efterlängtad sovmorgon! Solade i någon timme efter att jag hade vaknat och sen träffade jag alex mitt på dagen så åkte vi till ica och handlade lunch! Det blev hur gott som helst! godaste på länge, jordgubbar till efterätt också och det var mums de!
Var kvar hos alex hela eftermiddagen och sen kom ida förbi och lite senare även wille! Gick till månsan och spelade volleyboll och fotboll med jocke, linus och nilla också, kul kul! myskväll!

min fina vän!


Nu är det snart sovdags för en ny skoldag och skolvecka imorgon! Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0