7 juni

Fullt ös medvetslös! har mycket helst att hinna med och göra om dagarna, fullt upp alltså! men snart är skolan över för ett tag och så hoppas jag på körkort såsmåningom också!

idag har jag varit i skolan en stund mellan halv elva och ett typ. hade bara utspark för OP treorna! det blev lyckat och kul! men inget jag själv skulle velat vara med på, mysigt med musslor och bruna bönor tex! Och värre blir det för alla studenter imorgon när dom har cykelrace, wie kommer bli kul!

har även varit och handlat me ida&alexinför imorgon, varit på stan och fixat lite grejer, varit till körskolan och stallet! har även hunnit träffat både min syster&bror och övningskört! och gjort klart en inlämningsuppgift till skolan! så nu ska jag äntligen gå och sova i min underbara säg och ladda om för en ny dag imorgon :)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0