16 mars

har precis tagit en välbehövlig dusch. det är väl det minsta om man kan säga om träningen idag ;)
haha dags att ta tag lite i konditionen för min del, inte så lite heller haha! jag visste att jag inte var så jätte iform nu efter vintern men såhär dålig trodde jag inte att den skulle vara! Lite mer om träningen då, det känns att jag har kämpat på i dressyren, och M tyckte att hon såg finare ut och gångarterna såg bra ut! dock måste jag jobba på mer i att inte glappa i tyglarna, måste orka hålla i henne mer! Så nu blir det hårdträning för både min del och i dressyr arbetet! I själva hoppningen så kändes det väl helt okej, har inte hoppat en hel bana på 9 språng på väldigt länge så godkänt var det väl iallafall. Kul att köra igång där ute igen och jag känner mig sååå peppad för tävlingsäsongen nu :)

nu ska jag fixa lite te och plugga körkortsteori!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0