2 mars

DIG
Hur lång är du? 170cm 
Vad vill du bli när du blir stor? ingen aning!!
Vad pluggar du? pluggar till undersköterska
Har du långt hår? inte längre
Vilken hårfärg har du? brunt
Sminkar du dig? ja
Har du haft sex den senaste månaden? nej
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart/lila
Har du kysst någon idag? nej

FAMILJ
Bor dina föräldrar ihop? nej
Vem är bäst mamma eller pappa? båda
Hur många syskon har du? två
Vad är det senaste du sa till din mamma? "vi ses sen" eller nått sånt
Hur många ställen har du bott på? två
Vem i din familj stör du dig mest på? ingen?
Vilken familjemedlem är snällast? alla är snälla ju
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? igår
KOMPISAR
När va du senast med någon kompis? igår kväll
Vem sov du hos senast av dina kompisar? ida
Har du kysst nån kompis? haha ja
Vem har du varit kompis med längst? dom jag har kännt längst umgås jag inte med, men om det är någon som jag umgås med så äre kalrsson!
Vem känner dig bäst? flera som står mig nära
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? då säger jag inget alls
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? haha nej
VÅGAR DU
Skrika åt dina föräldrar? jarå
Klä dig annorlunda? ja?
Vara dig själv? ja!
Visa dig i bikini/badbyxor? ja
Pierca dig? ja,
Ha sex på en offentlig plats? haha nja
Vara omogen? haha ja
Äta småkryp? NEJ

DIVERSE
När tuggade du tuggummi senast? igår
När va du på semester senast? var till teneriffa fö tre veckor sen ungefär
Vilken färg är det på din tandborste? rosa/vit
Är ditt hår tråkigt? finns inge tråkigare
Vem såg dig naken senast? haha
Hur ofta duschar du? nästan varje dag
När ska du gå och lägga dig ikväll? ingen aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0