2 mars

har varit en underbar dag - iallafall väder mässigt! hur fint väder som helst
annars har väl dagen varit helt ok!

tog mig en sovmorgon till tio ungefär och vid tolv promenerade jag ner på stan till körskolan, satt med joanna vid en dator så hjälpte hon mig med ett test och föklarade och lite sånt, självklart vart det lite småsnack om andra grejer också!

mötte upp mamma på stan sen så vi gick och tog en fika tillsammans med martina och hennes kompis. fick även med mig ett halsband, ett par örhängen och ett solpuder hem!
fixade stallet gjorde vi efter stan, mamma skötte markarbetet och jag red chippan. red ut på en väldigt pigg häst men hon skötte sig väl iallafall :)

nu ska jag plugga lite körteori och dricka te!


gärna lite sommar och sol nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0