23 mars

har haft en väldigt bra dag idag!
skolan var kort och det gillas alltid! två lektioer och ett hål och på de slutade vi halv tolv, tänk om alla dagar var lika kort :)

åkte till stallet på en gång och fixade allt innan vi åkte iväg till ransta och tränade, helt slut i mina armar - det kändes som spagetthi där ett tag.. På hindrena var hon väldigt fin, jag gillade även övnningen vi gjorde, lite annorlunda och kul att hoppa så många språng på så få hinder. jaja, nöjd iallafall! och glaaad för att hon sköter sig min lilla dam nuförtiden, det är liksom ett stort plus!

nu har jag precis duschat, ska göra en kopp te nu och sen göra ett körkorts teoriprov på datan.
sen ska jag gosa ner mig i sängen resten utav kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0