25 mars

underbara fredag är här!
skriver alltid något liknande på fredagarna, men är jag alltid så glad för att man ska få lite helg! alltid lika skönt :) yeees!

hade ju som sagt sovmorgon imorse och sen så hade jag två lektioner i skolan så slutade runt halv två och då begav jag mig ut till stallet på en gång. fixade bara och C får lite vila idag :)

har nu varit hemma en stund och om ett tag ska jag med ida och alex och handla och sen ska vi ge oss ut till ransta och bli kvar där över natten. mysigt! och kanske lite galet? sånt vet man aldrig när det gäller oss..

justeeee! jag har fått sommarjobb! = PENGAR! massor av pengar :D
dock på det värsta stället jag kunde tänka mig, men jag får peppa mig själv och  göra det bästa utav de 7 veckorna.. känns som att det kommer bli en tråkig sommar, men absolut inte! jag ska göra det bästa utav det där med!

Kommentarer
Postat av: Isabella Karlsson

vart har du fått jobb ? :D

2011-03-28 @ 13:37:57
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0