27 mars

sköna underbara lördag!
har haft en superbra helg hitills!
spenderade gårdagen (fredag) som sagt ute i ransta med ida och alex! hade det trevligt där plus lite extra sällskap! imorse tog vi oss en sovmorgon och drog oss lite så kom in till sala vid tre. Åkte med mamma ut till stallet då så vi hjälptes åt där! :)
ikväll tillbringade jag kvällen med mickis och sofie! :) vi tog en mysig tripp till västerås och åt lite god mat och kollade på bio, hur många lingon finns det i världen. superbra film, asrolig och gullig! sorlig var den också så vi fällde även några tårar.. helt klart sevärd! :)

nu har jag nyss kollat klart på gårdagens bb avsnitt och ska lägga mig i min nybäddade säng och sova hade jag tänkt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0