28 mars

måndagar är verkligen den värsta dagen i veckan!
började kvart i tio idag och hade en lektion före lunch och sen fyra lektioner efter lunch, man håller ju liksom på att gå under när man ska gå på den sista lektionen för att det är så segt. skulle slutat halv fyra men var kvar och gjorde ett prov som jag missade för ett tag sen, vet inte alls hur det gick men det lär väl visa sig om inte annat!

vid fyra åkte jag direkt till nisses och gjorde lite tester där på datan. ge mig kööööörkortet snart tack! kom hem lite innan sex och nu så har jag ätit och suttit lite här sen dess.. Nu ska jag ta nya tag och börja plugga på samhällen som jag har prov på imorgon. längtar tills jag ska gå och lägga mig nästan haha! men får inte missa bb heller ju!

hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0