3 mars

hallå!
sitter här nyduschad och mätt i magen och ska alldelses strax göra mig iordning för att sen åka och spendera kvällen och natten hos ida, med henne och alex :)

har haft en riktigt bra dag idag, morgonen började dock inte bra.. det här ska lösas, det bara är så!
men iallafall, kan började med att jag kommer att få en ny mobil! förmodligen en likadan men nu slipper jag snart ladda min 24/7 iallafall, skönt!

jag och mamma åkte till stallet på dagen och fixade till både chippan och cyrano. efter de lasttränade vi min lilla gris och hon skötte sig riktigt bra, hoppas det här kan funka! 
var iväg sen och tränade på sorf för joanna och det gick så grymt bra! har nog aldrig gått så bra i både dressyr och hoppning samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0