6 mars

sista lovdagen, ångest och jag vill inte tillbaka till skolan. känns inte som att jag ska dit imorgon heller? skulle behöva en veckas lov till men så säger jag alltid, haha men vem gillar inte att vara ledig?

har mått jättekonstigt idag, varit illamående och haft världens huvudvärk så jag har mest legat i sängen hela dagen, fast det har varit rätt skönt för det händer inte allt för ofta att jag bara kopplar av så, förutom när det är sovdags då!

men ute i stallet har jag ju ändå varit. vi har även lasttränat min lilla kuse och hon skötte sig toppen! tog en tur ute i solen också och det var riktigt mys!


-nu ska jag läsa lite körkortsteori och sen ev skriva lite på psykologi inlämningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0