8 mars

fyfasiken vad jag är trött på att vara "sjuk" av något slag hela tiden..
idag har jag varit hemma för jag har haft sjukt ont i magen och hade huvudvärk och var illamående imorse.. kände mig likadan igårkväll och inte var det bättre idag så stannade hemma ifrån skolan..
men nu har jag haft vetekudden på magen hela morgonen och förmiddagen så nu känns det lite bättre.

Var ju inte längesen jag var dunderförkyld och hade apont i halsen, när jag var på teneriffa så att säga och det var ju inte så längesen, skulle vara skönt om jag fick vara pigg ett längre tag nu. men som alltid finns det ju dom som har det värre, på gott och ont måste jag säga.

ska iallafall åka ut till stallet om ett tag, ska ta mig en sväng tills fots med C så vi båda får röra oss lite. Igår reds hon utav joanna och alexanda och jag tror hon skötte sig lika bra som alltid och imorgon ska jag träna! Måste bara känna mig bättre då för jag är så sjukt taggad!

ska fräscha till mig lite nu, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0