9 mars

då var även denna dag över! nästan iallafall..
hade en kort dag i skolan, slutade halv tolv, lika skönt som alltid!
var hos tandläkaren kvart i ett på en sån där vanlig kontroll, tänderna såg fina ut. skönt!

promenerade hem sen och dessutom gick jag från skolan till tandläkaren också, så idag har jag verkligen rört på mig, mycket bra!

har hopptränat nu ikväll och det gick så himlan bra! åh va fin hon var!
dock hade jag glömt martingalen hemma, den satt visst på det andra tränset men det gick kanon ändå så jag får se om jag ska hoppa utan den ett tag nu. dock kändes hon som en kamel att rida förövrigt förutom när jag red fram men det är ju en annan sak.... ;)
hade även kvällsfodringen i stallet så det blev en rätt sen kväll där, har nu iallafall duschat och ska sätta mig och plugga en stund nu innan big brother börjar och sen är det ju liksom dags för sängen. skönt, för jag är supertrött redan nu..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0