1 maj

Det är ju jättehärligt att jag förmodligen sträckt mitt vänstra lår på något konstigt sätt, kände igår att jag hade lite ont men idag har jag haft sjukt ont! Haltar som en gammal tant och det känns ju bra inför praktiken imorgon, men jag tror det ska hinna gå över tills dess! Har ju som sagt varit med nettan när hon hoppade terräng idag och jäklar vad sugen jag blev själv! Så det blir nog någon terräng träning för min och Chippans del också framöver! :) Nu måste jag sova, upp sex imorgon för lite praktik klockan sju, vill vill vill inte. Ännu värre med att det är i fyra veckor frammåt. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Isa

Vart/vem tränade hon för ? :D Låter kul!

2011-05-02 @ 08:16:41
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0