1 maj

bara 17 dagar kvar tills jag fyller 18!!

VALBORG igår som sagt och det vart inte alls som planerad och inte den bästa heller!
Började dagen med tävling i vänsta, fick en kanonbra ritt i första klassen, C kändes jättefin och allt stämde och det blev en felfri ritt! Sen i laget så va det som att vi var på ruta ett igen.. inget stämde men jag tror att allt berodde på min nervositet. Framhoppningen var klockren både till grunden och till omhoppningen men inte på banan. men det är bara att kämpa på!

kom hem runt halv fyra och då var jag i full gång med att göra iordning mig inför kvällen, som inte alls blev som den skulle, men sånt händer! det blev ingen grillning med tanke på vädret så det slutade med att vi stekte köttet inne hos mickis! god mat som bara de iallafall! Sen gick kvällen utför, lite kaos här och där och lite bilåkning mitt ute i ingenstans med ett kaos även där och ja, minnesvärd blir den här kvllen ändå ;) haha! men kvällen blev rätt trevlig iallafall :)

idag blir det en lugn dag, vaknade halv elva och har legat kvar i sängen sen dess! ska ta och äta lite frukost nu och ta det lugnt lite till. Stallet tar jag senare och C får en förtjänad vila idag! Ska med nettan ikväll när hon ska träna terräng, vi ska ha både våran bil och transport och nettan ska köra helt själv så det blir en trevlig tripp tror jag! :)

fick två bilder av matilda från tävlingen igår, jättegulligt! tack!

Kommentarer
Postat av: carro b

Grattis till första klassen (:

2011-05-03 @ 09:20:51
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0