13 maj

den här helgen kommer att bli den sämsta på länge. kommer inte att umgås eller göra någonting roligt alls. nej för nu är det praktik som gäller, alltså imorgon och på söndag och morgondagen är ett riktigt mördar pass 8-13 sen 16-21! men glad för att jag bara har en helg att jobba :) ser fram emot veckan och helgerna framöver istället!

dagen har varit bra, min andra lediga dag! systeryster kom ju som sagt och hämtade mig tidigare idag och då åkte vi ner på stan och åt lunch i gallerian! sen åkte vi vidare upp till hennes jobb och tog en glass. efter det åkte jag ut till världens underbaraste häst och vi fick till en riktigt härlig uteritt och C jobbade på riktigt bra och hon var på riktigt bra humör idag, det gillas!
kämpat med dessa jävla höbalar har vi fått göra också, det är rätt bra att lyckas med råtta i 2 balar och 1 helmöglig bal på samma kväll men den 4de var ju någorlunda bra iallafall, annars hade vi väl fått stå där en och kämpat ;) tur att det är roligt folk som finns där så att det går lite enklare ibland och gör saker lite roligare :)


världens sötaste busunge och världens bästa syster!

mickis fina konstverk till att upplysa folk om att det är en råtta i balen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0