13 maj

fredag den 13, känns ju sådär! men jag brukar kunna hålla mig rätt bra för att inte råka ut för någonting men man ska ju aldrig säga aldrig och dagen är ju inte slut en på ett tag så! hoppas jag slipper råka ut för något..

ska snart iväg och äta lunch med min kära syster på stan! skulle egentligen åkt till skolan på möte med det blev inställt. kul stundent för de som tar studenten i år och det kommer bli ännu värre när vi ska!

har nu på förmiddagen städat, städat och städat. skönt när det är klart iallafall!

igår var jag ju också ledig och det va riktigt skönt! morgonen började ju dock inte så bra, då det åskade och är man åskrädd så är man. galet rädd var jag ialafall! somnade om sen och fick en liten sovmorgon! åkte till körskolan vid tolv och var där till halv två. När jag kom hem så kom pernilla och hämtade mig så åkte vi hem till henne så var jag där resten utav dagen! vi bakade lite inför min födelsedag, åkte ner på stan en sväng och lite sånt. åkte hem till alex sen på kvällen och träffade henne och ida, ett bra avslut på dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0